Kontaktní centrum

Jsme připraveni reagovat na široké spektrum vašich požadavků a připomínek! Kontaktní centrum společnosti Alliance Healthcare čítá více než 30 odborně proškolených, specializovaných telefonních operátorek. Čtyři operátorky se věnují nemocnicím, sedm operátorek přijímá příchozí hovory zákaznické linky a devatenáct operátorek patří do oddělení kontaktního centra pro prodej.

800 310 101

info@alliance-healthcare.cz

Provozní doba:     PO – PÁ 7:00 – 18:30

 

Operátorky kontaktního centra zajišťují:

  • objednávky do 5 položek
  • u objednávky nad 5 položek vložení požadavku do volacího kalendáře (volá oddělení prodeje v určeném čase)
  • evidence reklamací
  • ověření modemové (elektronické) objednávky
  • zasílání dodacích listů modemem, e-mailem, informací o přístupu k dodacím listům na webu Alliance Healthcare
  • vyřízení dotazů na sortiment, úhrady VZP, doplatky a ceny
  • přihlášení na web – heslo, poradna pro zákaznickou zónu na webu Alliance Healthcare
  • informace o slevách a akcích společnosti Alliance Healthcare
  • nedodání dodávky, doprava, zařazení na trasy